Loading...

На сьогоднішній день в Києві систему вантажоперевезень і офісних переїздів забезпечує досить велика кількість мувінгових компаній. Саме ця обставина має націлити замовника на вибір правильної стратегії організації такого сегменту діяльності, як переїзд офісу (переміщення офісу). Деяку специфіку в цьому мають так звана послуга офісний переїзд “під ключ” – перевезення майна підприємства на нове локаційне місце та новий робочий простір.
Офісний переїзд складний ще й тим, що має бути проведений в найбільш стислі терміни, з мінімальними фінансовими витратами, і, що не менш важливо – зі найменшими збитками для матеріальної складової (меблі, оргтехніка, матеріали, обладнання для виробництва та інше).
Саме тому організацію і безпосереднє проведення офісного переїзду Києві та Київській області краще довірити мувінгової компанії.
Компанія Богатир Сервіс – організація переїздів, яка представлена на ринку мувінга (перевезення офісів) в Україні та має великий досвід роботи в сфері вантажних перевезень і офісних переїздів.
Особливу нішу в діяльності нашої компанії займає послуга переїзд офісу або переміщення офісу. Тривалий досвід роботи кампанії дозволяє швидко і чітко, із залученням необхідної кількості кваліфікованих вантажників (муверів) провести всі необхідні етапи роботи, максимально врахувати побажання клієнта. З урахуванням необхідності організації офісних переїздів у вихідні або святкові дні, компанія Богатир Сервіс організовує необхідні роботи, що дозволить клієнтові не випадати з робочого графіка і не зазнавати збитків. Професіоналізм наших співробітників і досвід роботи в сфері вантажоперевезень дозволяє здійснювати офісний переїзд професійно, оптимізація робочих процесів під час перевезення офісу дає можливість нам надавати послуги за прийнятними цінами та у найкоротші терміни.

З метою максимально уникнення форс-мажорних ситуацій під час переїзду офісу наш менеджер створить максимально зручний для замовника план офісного переїзду (перевезення офісу), що включатиме у себе етап визначення фінансових питань, узгодження термінів виконання роботи та кінцевого сегменту визначення якості офісного переїзду – розміщення меблів і техніки в новому приміщенні.

Офісний переїзд організовується компанією Богатир Сервіс у п’ять основних етапів:

  1. Менеджер проекту спільно з клієнтом погоджує план офісного переїзду та затверджує договірними (договором) відносинами тарифну сітку вартості переїзду;
  2. У визначену дату та час вантажники (мувери) приїжджають на об’єкт переїзду з пакувальними матеріалами та необхідним інструментом для демонтажу техніки та офісних меблів. Наші мувери ретельно розбирають та пакують меблі,техніку;
  3. Наступним кроком наших спеціалістів є завантаження та перевезення спеціалізованим вантажним транспортом вашого майна на нову адресу;
  4. На локації розвантаження вантажники (мувери) збирають офісні меблі та розміщають їх разом з офісною технікою за попередньо погодженою схемою з клієнтом;
  5. Кінцевим та завершальним етапом перевезення офісу є прибирання у приміщені пакувальних матеріалів, які залишилися після переїзду та подальша їх утилізація.

Фінальним завершенням офісного переїзду вважається стадія вирішення у двосторонньому форматі компанія-клієнт — всіх проблемних питань, які могли виникнути під час офісного переїзду.

Основні переваги компанії Богатир Сервіс:

  • Наші спеціалісти працюють для вас 24/7;
  • Наші вантажники (мувери) працюють під чітким керівництвом старшого мувера на об’єкті. Це дає можливість чітко контролювати усі важливі процеси на об’єкті та оптимально швидко вирішувати форс-мажорні питання, які виникають у процесі роботи;
  • Ми надаємо для переїзду всі необхідні пакувальні матеріали від коробок до повітряно-бульбашкової плівки. Наші спеціалісти зможуть професійно упакувати будь-які предмети інтер’єру та зберегти їх цінність у процесі транспортування;
  • Наша компанія має спеціалізований автотранспорт, якім ми можемо перевозити, як невеликі офісні приміщення так і цілі корпорації, а головне все відбувається оперативно швидко;

Наші працівники несуть повну матеріальну відповідальність під час переїзду офісу. З метою упорядкування всіх домовленостей ми пропонуємо клієнту нашої компанії вкладати комплексний договір переїзду, де чітко буде прописано всі етапи перевезення офісу та зафіксовані тарифи на переїзд.

Довірте Ваш офісний переїзд компанії Богатир Сервіс – це запорука надійності і якості! Працюємо разом!